Szukaj

Kalendarz

    Czerwiec 2019
    P W Ś C P S N
    « Gru    
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930

Skóra latem

    Skóra w okresie letnim wymaga szczególnej pielęgnacji. Zazwyczaj gdy tylko zrobi się ciepło lubimy odsłaniać nasze ciało narażając je na jakże szkodliwe promienie słoneczne. Brązowa i pięknie opalona skóra to tak naprawdę powód do dumy dla każdej kobiety w związku z tym nie ma się co dziwić, że w wolny słoneczny dzień nie potrafimy odmówić sobie leżakowania na słońcu. Niestety ale promienie słoneczne nie działają pozytywnie na naszą skórę i wiedziały o tym już nasze babcie i prababcie. Słońce przyspiesza proces starzenia się skóry w związku z czym mogą na niej szybciej pojawić się zmarszczki oraz może spowodować utratę jędrności. Jeżeli zatem chętnie wystawiamy ją na słońce pamiętajmy o odpowiedniej pielęgnacji. Jedną z ważniejszych zasad jest unikanie oparzeń. Stosujmy kremy z filtrem a także starajmy się stopniowo wystawiać nasze ciał ona słońce. Wyjazd na cały dzień nad rzekę powinien być albo w towarzystwie balsamu z wysoką ochroną albo po kilku półgodzinnych sesjach opalania w przeciwnym razie może skończyć się dla nas poparzeniem skóry, a to z koeli może spowodować poważne problemy dermatologiczne.
    Na okres letni warto zakupić kremy głęboko nawilżające, gdyż słońce powoduje wysuszenie skóry. Wspaniale sprawdzą się ekstra zabiegi witaminowe pozwalające na odżywienie skóry i jej lepszą pielęgnację. Gdy tylko zauważymy u siebie poparzenie słoneczne powinniśmy zgłosić się czym prędzej do dermatologa lub do apteki. Nieleczone podrażnienia mogą w przyszłości przyczynić się do powstania nowotworów skórnych, które są niestety ale bardzo szkodliwą chorobą. Gdy tylko poczujemy pieczenie skóry warto zastosować maści przeznaczone właśnie do wyeliminowania tego typu problemów. Aby opalenizna dużej się trzymała należy stosować kremy brązujące. Ich działanie polega na symulowaniu skóry do produkcji substancji odpowiadających za piękny brązowy kolor. Pozwolą one na wzmocnienie naszej opalenizny, lecz także zabrązowią miejsca która były ukrywane przed słońcem pod ubraniem. Warto także zastosować olejki odżywcze bogate w witaminę A oraz E.

Higiena posiłku jest to bardzo ważna sprawa. Każdy dietetyk zaleca jej przestrzeganie, podobnie mówi żyjmy dłużej magazyn, poświęcony zdrowemu życiu. Ważne jest zatem przestrzeganie dobrych obyczajów w związku z posiłkami. Pamiętajmy, że układ nerwowy kieruje wszystkimi czynnościami organizmu. Trzeba więc przede wszystkim dbać o spokój i miły nastrój przy posiłkach, według porad jakie daje żyjmy dłużej magazyn, to powinno znacząco poprawić jakość naszego życia.

żyjmy dłużej magazyn – jak jeść?

Ważne jest też regularne odżywianie się. Powstają wtedy w organizmie korzystne stany nawykowe i przewód pokarmowy pracuje bez zaburzeń. W dietetyce te obydwa elementy są niezwykle ważne. Starsze dzieci i dorośli powinni jadać trzy do czterech razy dziennie. Kolację powinno się jeść na trzy godziny lub co najwyżej dwie przed udaniem się na spoczynek Najobfitszy posiłek powinno się spożywać rano, aby organizmowi dostarczyć wystarczającej ilości energii do całodziennej pracy, tak mówi żyjmy dłużej magazyn. Potrawy powinny być zawsze świeże, wyglądać apetycznie, zachęcać do jedzenia zapachem i smakiem. Nakrycie stołu powinno być czyste i estetyczne. To takie podstawy higieny spożywania posiłków.

Comments are closed.